Mit livs första blogg (lite gammalt)

blabla blablabla.. idag var ja och min hund ute o rastaee oss, han bajsade 2 rejäla hekton som jag plockade upp i en för ändamålet avsedd svart plastpåse i lagom diameter för att trä över handen, vränga ut o in och använda utan risk för hud-bajskontakt.. ja disposerade sedermera den svarta påsen i ett för ändamålet avsedd avfallscontainer.. vi promemerade sedan vidare för att passera tanten på bänken och de sedvanliga "juckandet" mot hennes ben.. måste lukta gott den kvinnan, förmodligen lätt inkontinent.. o imorrrn så e de en ny dag o då återkomme jag med nya spännande händelser i mitt liv.. bla bla.. over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0