Jag förstår mig inte på kvinnor!!

Och bara det i sig torde väl bekräfta min sexuella läggning. Blir förvirrad. Allting är svart eller vitt, det ena utesluter alttid de andra. Vill jag ta dig brutalt bakifrån o spruta dig i ansiktet så betyder det automatiskt att jag inte älskar dig. Utan bara är ute efter sex. som e så fel. men ändå så rätt. Ibland. När man påpekar dessa saker för en kvinna så har jag naturligtvis helt fel. Då är det annorlunda. När man pratar om det. Så länge man inte hamnar i det. Antingen så visar jag ör lite känslor, då drar ni.. Eller för mkt känslor.. då drar ni oxå. O gränsen är inte konstant, den är dynamisk. Kvinnor är dynamiska. Vilken idiot uppfann detta ord? Så att kvinnor världen över kunde missbruka de så totalt? Och hur funar det? Nu kommer jag få på pälsen ordentligt men.. Kvinnor njuter mer av sex än män gör. Det hörs.. märks.. och bara är så. Ja har inget emot att de e så.. Älskar ju de fakitskt. Vill ni ha bevis? Får män multipla fontänorgasmer? så vi inte kan stå på bena? Så vi inte vet var vi befinner oss? Och varför är de då så att vi alltid är mer angelägna.. om o belägra den där lilla guldklimpen som ni så hårt sitter på? Förstår att man inte kunnat ge män o kvinnor samma drift, för då hade vi ju varit överbefolkade och nersmittade med varenda sjukdom som finns.. Men de borde ju varit tvärtom? eller? Man kanske inte kan ta ifrån jägaren rätten o jaga. Då kanske vi hade blitt kvinnor allihopa med hjälp av evolutionen.. Ska sluta nu.tappat tråden.. Men fan va ja på nåt motsägelsefullt vis älskar er!!

Puss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du drog från mig...ville bara påpeka d..

2009-01-08 @ 14:22:03
Postat av: Mona

Läser inlägget om och om igen för att få fram vad jag vill ha sagt men jag skrattar samtidigt åt din förvirring. Borde du inte vid det här stadiet i ditt liv förstått att kvinnor inte är dynamiska, vi är den mest komplicerade varelsen när du inte känner oss och det enklaste bytet när vi tillåter.



Om jag njuter mer av sex än män mäts det i ljudstyrkan på mina stön eller besattheten från min sexuella partner? Och spelar det någon roll? För de flesta män är erövringen målet, vi kvinnor har helt andra mål. Skillnaden där är att vi njuter i varje sekund medan mannens hjärna alltid ska ligga steget före. Där den inte borde vara!



Men du har rätt, för lite känslor skrämmer, men mer skrämmer för mycket känslor - för snabbt! Och evolutionen har tillåtit oss kvinnor att komma ifatt, komma om och om männen inte snabbar på så är vi om några generationer upphöjda väsen utan chans till försoning! Och vad skulle vara värre än en jord fylld av jägare chanslösa på sina byten



Var det förklaring nog? ;-)

Postat av: Frasse

Linda- alla gör vi våra val och jag kan ta på mig skulden om de känns lättare...

Mona- övertro blir lätt den starkes fall- vi kan vi oxå;)

2009-01-08 @ 14:37:52
URL: http://frasse.blogg.se/
Postat av: Mona

Frasse - NU är du något på spåren!

Postat av: Frasse

Mona-du oxå.. vi får nog ihop de på nå sätt tillslut.. Detta visar rimligtvis på att de finns ett ömsesidigt behov för att allt ska bli bra va?

2009-01-08 @ 14:54:00
URL: http://frasse.blogg.se/
Postat av: Emma

Dina förvirrade inlägg e enormt gulliga :)

2009-01-08 @ 14:57:00
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Mona

Mmm, men sen kan det vara så att man och kvinna har olika definitioner på vad som är bra ;-) Skojar bara... lite harmoni mellan stormarna krävs givetvis!

Postat av: Frasse

tack Emma;)

Mona- va väl inte så koj.. klart att vi delvis har. Men receptet e väl att man vet inte hur bra man har de om man inte har de sämre emellanåt. sen skapade ju gud oxå fösoningssex:P

2009-01-08 @ 15:09:51
URL: http://frasse.blogg.se/
Postat av: Mona

Ja, han var en klok man den där Gud...

Postat av: Frasse

han va ju man....;)

2009-01-08 @ 15:19:05
URL: http://frasse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte bättre alls ärligt talat, vet att du ångrade dig gubben. men då måste man visa det oxå...

2009-01-08 @ 15:27:38
Postat av: Emma

Hmm Frasse jag trodde det var du och jag, sa ju till dig att dumpa allt annat åh det är väl gjort ??

ler Puss

2009-01-08 @ 15:45:06
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Frasse

catfight, catfight...:P:P

2009-01-08 @ 15:47:43
URL: http://frasse.blogg.se/
Postat av: Emma

lilla gubben jag behöver inte slåss för sådant jag redan har asG

2009-01-08 @ 15:51:22
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

o jag slåss inte för sådant jag inte vill ha..

2009-01-08 @ 16:51:45
Postat av: Mona

Och jag vill bara påpeka att om Gud var en man så var han homosexuell...

Postat av: Frasse

va inte jag som använde orden "han" och "man"...;)

2009-01-08 @ 17:23:07
URL: http://frasse.blogg.se/
Postat av: Mona

Men det var ju bara för att du skulle förstå... =)

Postat av: Frasse

tack för förtroendet...;)

2009-01-08 @ 17:53:51
URL: http://frasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0