Lösningen på de små problem som inte kan botas med sex-cykelbyxor

Problem: Är helt enkelt för fet, lika bra o konstatera de, lögner o ursäkter hjälper mig inte.
Lösning: Göra nåt åt de såklart. Börja använda de där jävla gymkortet som jag spendrat mina surt förvärvade slantar på varje månad i ett år...
Utförande: Börjar lite lätt med o bättra på konditionen. Hatar o cykla, provade crosstrainern men gick som en cheeze-doodle i en vecka efter, så löpning på band får de bli. Och det är väl här de stora moment 22 infinner sig. Ska ju springa för att jag är för fet.. men konstaterar att det är så jävla illa så jag får skavsår mellan låren... så då går de ju inte o springa.. Och jag lär inte bli bättre av och inte springa.. så då får jag ju iaf skavsår.. o kan inte springa.. hmm....
Men skavsår är ju uppfinningarnas moder har jag hört. Så nu hör jag en röst inom mig säga.. Frasse: Du måste köpa cykelbyxor!! Jag blir livrädd o tänker att jag aldrig kommer få ligga mer i hela mitt liv, men sen.. vafaan, de krävs ju en hel del manlighet för o bära upp ett par dylika.. De klarar jag.. Och Mona: Jag är tillräckligt säker i min sexualitet oavsett vad du tror, så det utgjorde faktiskt inget problem. Iväg till affärn.. Som tur är så e Morsan butikschef så att vi lixom kan smyga undan lite och jag slipper prata me nån snokig expedit. In i provhytten.. hjärtat bultar.. ser nån? Drar på mig och... DOM SITTER JU SOM STULNA=) Och dessutom så funkar det=) No more skav, bye bye feta lår=)=) Däremot så tillhör jag nu den kategorin män som smyger sig in i ett hörn i omklädningsrummet, tittar sig omkring så ingen kollar, drar snabbt på mig mina.. ja ni vet vid de här laget.. ett par shorts uppepå(känner mig fortfarande jävligt löjlig trots att ingen ser men) sen sträcka på sig, ta på stora självförtroendet o bredaxlat vandra ner bland muskelbyggande pulvertrillare.....
Mitt liv är iallafall räddat, tack du märkliga man eller kvinna som uppfann detta råsexiga mode....

Puss...

P.S Vill ni ha en bild här?? D.S

Ja här kommer den...


Kommentarer
Postat av: Mona

Frasse, jag skulle bli ännu mer säker på att du är säker med ett fotobevis... skulle kanske till och med vara "hot", vad vet jag?



Kanske skulle du då kunna starta en fetischsajt och få ligga massor?

Postat av: Frasse

aaawww.. du tänker så på lilla mig, tack Mona. De kan händas komma en liten bild här framöver.. Watch out:P

2009-01-05 @ 13:02:14
URL: http://frasse.blogg.se/
Postat av: ML

Cyckelbyxor vareja! Men bildbevis ... Hmm ... :/

Sign "tveksam"



P.S. Jodå kör in en bild du - för jag är stark nog i MIN sexualitet att ta det :p

2009-01-05 @ 17:04:01
Postat av: Bettan & Emma

Jo Frasse kom igen bildbevis måste vi ju ha s



Har verkligen längtat efter just det här inlägget :)



Tror som Mona att du nu kommer få ligga massor :)

2009-01-05 @ 20:34:48
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

underbart

2009-01-06 @ 21:53:37
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Nettan

Mmmmmm,,,, jaa vad säger man.. Love it.

2009-01-06 @ 22:00:52
Postat av: Nettan

Mmmmmm,,,, jaa vad säger man.. Love it.

2009-01-06 @ 22:01:13
Postat av: Helene

Japp, det där fotot kommer garanterat att leda t framgång ;)

2009-01-06 @ 22:12:19
Postat av: Anonym

haha fan va kul!! härligt att du kan bju på en sån härringa skrattstund... =)

// Katarina

2009-01-07 @ 14:28:33
Postat av: Anonym

Allt jag har att skriva är ... det där var grejjer det.



Du är ju för go!

2009-01-08 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0