Allt handlar om sex!!

Ja detta var nog egentligen oundvikligt.. För i grund o botten så e de nog så.. på gott o ont=) Efter av söta Emmas initiativ o publicera min kontaktannons så är jag nog rätt dömd till en viss kategori pojkar.. tydligen sådana som egentligen ingen vill ha.. men verkar tillräckligt spännande för o prova iaf, o eftersom svaren haglat så får jag nog  publicera den här oxå vid tillfälle... nåväl.. Alla e erade i alla former (frustrerade, konfunderade, kopulerade?? ) Inte så konstigt att vi har lågkonjunktur egentligen. Detta underbara, men ack så känsliga, men ändå nyfikna o intressanta.. Ingen låter bli o läsa, alla undrar, alla vill ha, ingen vill att de ska hända nån annan.. De e fantastiskt om vi e bra i sängen o sexuellt frigjorda, så länge de inte har blivit så av erfarenhet o lättja..
Men fantastiskt e de, o utan klarar vi inte hålla humöret uppe speciellt länge, få känna den underbara känslan av o se en annan människa njuta av de ja gör. ge sig hän o släppa spärrar..ge de intimaste av känslouppvisning man kan ge.. Bättre medicin mot allt finns nog inte.. få ligga o frusta helt utpumpad efteråt.. (om man nu e så smart så man ligger me nån som man verkligen vill titta i ögonen efteråt.. som e lika vacker som innan..om inte vackrare..) Min enda tanke är. hur kan de va så motsägelsefullt, dubbelmoraligt, fult o fint på en gång??
Nä gott folk( o annat löst) nu ska iallafall jag ner på gymmet o göra ett tappert försök att med substitut bota mina frustrationer=)

Puss....

P.S. Den politiska sensmoralen var att vi måste knulla oss ur lågkonjunkturen!! D.S

Kommentarer
Postat av: Emma

Att du blandar in mig den förstår jag inte riktigt ler

2009-01-04 @ 17:46:28
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Mona

Du har ju en underbar inställning till finanskrisen Frasse, presentera den för Reinfeldt! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0