Trubadurens funktion i samhället-förbannade jävla tevespel..

Ja, va säger man.. Som genom tiderna största partyupplivare, alltid efterfrågad på varje fest. - Du måste komma, de blir inget roligt annars!! till o ha blivit brädad av playstations, wii´s, o diverse dvd-spelare, karaokemaskiner, singstars o guitar heros.. Vart fan e världen på väg? Vart tar jag vägen me min gamla gura? Hur får jag nu den uppmärksamhet jag så väl behöver och vant mig vid? Visst spöa skiten ur alla i singstar i all ära.. Men den påverkan på kvinnor som titta i ögonen, dra ett par mollackord o ett par slitna klyschor har.. den går inte o ersättas me virtuellt jabba-jibbish.. Ska man vidareutbilda sig till Kärleksingenjör, psykolog(iofs redan diplomerad -pat) Jag är förvirrad.. Loppet är kört.. Handduken kastas in o vita flaggan hissas.. Jag erkänner mig härmed besegrad!! 

Vi skrivs../F

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag visste att du förr eller senare skulle bli besegrad :)

2009-01-04 @ 11:42:47
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Mona

Men hej, Frasse.. tänk att du nu hittat ett eget forum för att göra 2009 till rotsugerskans år!

skrattar



Välkommen!

Postat av: Frasse

tack ska du ha Mona o välkomen tbx=) O Emma.. vi får väl se;)

2009-01-04 @ 15:41:46
URL: http://frasse.blogg.se/
Postat av: Bettan

Välkommen in i bloggvärlden:)

2009-01-04 @ 16:43:44
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0