Varför fastnar man rätt var det är bara..

för vissa människor? Jag gör det hela tiden, o kan aldrig peka på varför. Det brukar alltid visa sig tillslut att vi har liknande erfarenheter, gått igenom ungefär samma saker. Men det vet man ju inte då, trots att de bara skriker i hela kroppen att man på nåt sätt hör ihop. Utan att man ens träffats. O utan att de har med utseende, fysisk attraktion eller vad som helst. att göra. Men man känner sig nästan kär. På nåt platoniskt sätt. Har hänt mig här.. och det hände på nyår.. o de händer titt som tätt. Får en känsla av att man redan känner varandra sen tidigare. Kan nästan tala om vad personen ifråga vart ute för. När jag mådde som sämst hade jag en enorm förmåga o "känna" saker. Kunde bara sätta mig ner med någon o i princip berätta hela deras livsstory. Va rätt häftigt samtidigt som de var skrämmande och tog på krafterna nå grymt. Men fan va jag gillar er, alla ni speciella människor som verkligen fått en liten speciell v.i.p-plats i mitt hjärta. Kommer följa er så gott jag kan i fortsättningen oxå, o ni dyker ofta upp i mina tankar, även om vi aldrig pratar längre. men.... E de bara jag???

Puss...

Kommentarer
Postat av: Mona

Nej Frasse, det är inte bara du... Om någon fastnat hos mig så släpper jag inte och sen kan det vara på en nivå där ingen vet, en tanke då och då eller ett minnenas leende... Vissa människor har den effekten på en! =)

Postat av: Frasse

Mona, och att du var den förste och kommentera och att jag hade räknat me att de skulle vara så.. de får vi nog fundera på;)

2009-01-07 @ 19:17:31
URL: http://frasse.blogg.se/
Postat av: Marie

Du VET att det inte är bara du, Frasse.

-Förresten är du aldrig "bara" :D



2009-01-08 @ 09:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0