ja nu e de dags..

lite spännande att se hur många som fortfarande vill.. kasnke har nåt sånt däringa program lr hejsan som talar om när nya inlägg skrivs, va vet ja min arma stackare om förföljeslemani=)...
Får väl be om ursäkt alla mina trogna (läs 2) läsare som jag skuffat undan, ignorerat, missunnat känslan av att gotta er i mitt liv...
Händer mycket, hela tiden, projekten är för många och för tajta, kände igår för första gången på vääldigt länge att jag var nära att brista. skrattade åt de för att ja lärt mig känna och vet när de e nog, blev rädd för de för jag inte visste vilket uttryck de skulle ta sig om de verkligen brast. Sätta sig på golvet i affären o bara toklipa? Slå nån på käften som råkade säga ordet som fick bägaren o bli mer än full? Jag klarade de iaf, handlade presenter till Hampus, 9 år nu.. Pappas prins, stora killen...Så idag LEDIG=) Någon har lyckats med konsstycket o göra mig besviken, riktigt besviken... o här kommer de ironiska... 2 ggr på mindre än ett dygn. Någon som påstår sig aldrig ljuga, men som 2 timmar senare bestämer sig för att bryta de enda löftet som givits...SÅÅ.. raskt över till mitt eget bamseego=)
Tala nu för fan om att ni vill ha mer ( o inte ni som e ute efter min kropp.. utan ni andra.. lr ja ev. ni som både och:P)
Känner att behovet nog finns igen.. att jag nog kommer skriva mer.. snart.puss

Kommentarer
Postat av: Lola

Är väl bäst att jag kommenterar då ;) Var väldigt lääääääänge sen du skrev här vännen =) Kramiz

2010-02-22 @ 10:17:07
Postat av: Anna

Mmm, så lät d då. Hur skulle du säga idag?

Uppdatera lite så jag får veta lite smaskiga detaljer vettja.

Liten kram &stor puss. a

2010-05-17 @ 01:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0